0

مقالات

استراتژي افزايش رضايت مشتري

استراتژي افزايش رضايت مشتري

 شنبه 20 مرداد 1397 / بازدید  338 / نظرات  0 

رضايت مشتري و حفظ مشتري يک تفاوتي با همديگر دارند که از نظر برخي شرکت‌ها يکسان در نظر گرفته مي‌شود. شايد يک شخصي از محصول و خدمت يک کسب و کار راضي باشد، اما خريد خود را مجدد از آن تکرار نکند.

...ادامه مطلب
رقابت فروشگاه‌هاي اينترنتي کوچک

رقابت فروشگاه‌هاي اينترنتي کوچک

 شنبه 20 مرداد 1397 / بازدید  274 / نظرات  0 

اين روزها ديگر خريد اينترنتي ميان مردم به عنوان يکي از شيوه‌هاي کم‌دردسر و راحت خريد رايج شده است. حامد بيدي مديرعامل مرکز طراحي اسپيرال، يادداشتي درباره مزيت‌هاي رقابتي فروشگاه‌هاي اينترنتي کوچک نوشته که در ادامه مي‌خوانيم

...ادامه مطلب
اهميت کيفيت محصولات

اهميت کيفيت محصولات

 شنبه 20 مرداد 1397 / بازدید  346 / نظرات  0 

کيفيت محصول هميشه يکي از مسائل مهم و قابل توجه براي مصرف کنندگان بوده است. از اين رو توليد کنندگان براي کسب بازار فروش و رضايت متقاضيان و شهرت خود بايد بکوشند هميشه محصولات با کيفيت بالا توليد کنند.

...ادامه مطلب
گروههای مقالات


درباره ما

هلدینگ نیلا در سال 1389 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نموده این مجموعه تشکیل شده از گروه مهندسی نگین تجهیز،مهندسین مشاور نگین پندار جنوب،شرکت راه ،ساختمان و تاسیسات نیلاراه بندر و بیمه سرمد

عضویت در باشگاه ما

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاعات شماره تلفن خود را وارد نمایید.

تماس با ما

بندرعباس-بلوارامام خمینی-شهرنمایش-روبه روی ازمایش اپادانا-ساختمان یکتا-ط5-واحد38

07633337849

09139811569

npgsaeid@gmail.com